Majowe zaczytanie – maraton książkowy

Jako że będę miała za dużo czasu w majówkę (szlachta ma tydzień wolnego xd)  postanowiłam wziąć udział w maratonie książkowym.

Maraton pochodzi z tej grupy: Majowe zaczytanie

Mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać w czasie jednego dnia, bo mam kilka pozycji które jak na razie powinny być pierwsze w kolejce!

30 kwietnia -książka z wiosenną okładką

Byłam na wielkiej wyprawie w najpiękniejszej bibliotece na świecie, czyli musiałam przejść parę ulic. ;D i no jakoś tak wyszło, że wzięłam 3 książki (niestety więcej nie można :C).

A że książka „DUFF” ma filmową, ale bardzo kolorową okładkę to nie mogłam tu dopasować nic innego.

duff

1  maja – 1 tom serii

Jak wybrać tylko jedną taką książkę? A co gorsze potem trzeba skończyć tę serię…

I nie mogąc się zdecydować czy przeczytać „Kasację” Remigiusza Mroza czy „Miasto kości” Casandry Clare postanowiłam wybrać „Zostań, jeśli kochasz”, bo leży od grudnia na półce i jakoś nie ma okazji przeczytać.

zostanjesli

2  maja – książka, która czeka od zeszłej wiosny

No żeby tylko jedna leżała…

Większość leży nawet dużo dłużej…

Więc kolejna książka, która cierpliwie czeka i może wreszcie doczeka się swojego czasu.

” Barca ” – tytuł krótki, ale książka to dość długa. (Właśnie zajrzałam 450 stron strasznie małą czcionką)

barca

3  maja – książka historyczna

I tu ze względu na polecenie, to jak moja mama zachwycała się książką i tym, że mam ochotę sprawdzić autora, chcę sięgnąć po „Parabellum” Remigiusza Mroza.

parabellum

Łącznie będę miała do przeczytania 1441 stron.

A po 3 będę musiała ustalić jakąś kolejność dla stosu książek leżących na stoliku i rozpoczętych serii…

 

 

Skomentuj

