Liebster Blog Award

Nie dostałam nominacji, ale i tak postanowiłam odpowiedzieć na pytania zadane przez Olę z bloga Nieuleczalny książkoholizm, bo bardzo mi się podobają. 😉

1. Czy lubisz wracać do książek, które już czytałaś?
Oczywiście zależy do jakich, ale do tych najlepszych mogłabym wracać codziennie ❤
2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Ale tylko jedna? ;C To chyba będzie spaghetti. (albo pizza)
3. Podziel się swoim ulubionym cytatem!
I weź tu wybierz jeden cytat jak masz milionem poobklejaną szafę, ścianę nad łóżkiem i jeszcze kilka stron zeszytu zapisanych…(nie wspominając o plikach w wordzie…).”Na świecie istnieją podobno dwa rodzaje ludzi. Jedni kiedy dostają szklankę dokładnie w połowie napełnioną mówią:’ Ta szklanka jest w połowie pełna’. Ci drudzy mówią:’Ta szklanka jest w połowie pusta’. Jednakże świat należy do tych, którzy patrzą na szklankę i mówią:’Co jest z tą szklanką? Przepraszam bardzo… No przepraszam… To ma być moja szklanka? Nie wydaje mi się. Moja szklanka była pełna. I większa od tej!’. A na drugim końcu baru świat pełen jest innego rodzaju osób, które mają szklanki pęknięte albo szklanki przewrócone (zwykle przez kogoś z tych, którzy żądali większych szklanek), albo całkiem nie mają szklanek, bo stały z tyłu i barman ich nie zauważył.”

4. Jakie języki znasz? A jakie chciałabyś poznać?
Znam angielski i hiszpański (chociaż ani w Anglii, ani w Hiszpanii nie potrafiłabym się dogadać, ale ćśś).
5. Jak widzisz siebie za 30 lat?
Nie wiem … Może w jakimś domu na plaży, gdzie nic nie musiałabym robić i mogłabym czytać książki całymi dniami? A może jako zapracowaną bizneswomen?
6. Jaka osoba cię inspiruje? Dlaczego?
Mogłabym wymienić mnóstwo osób… Ale to temat na dziesięć wpisów (w dodatku nie na tego bloga, więc…)
7. Jakie jest Twoje ulubione słowo w języku polskim?
Mam dwa takie słowa … Pierwsze to poliglota, a drugie to onomatopeja
8. Co sądzisz o fanfiction?
Niech sobie będzie o ile nikt nie każe mi tego czytać.
(żartuję xd)
9. Jaki był pierwszy zawód, o jakim marzyłaś?
Chciałam być baletnicą. Wiecie różowa tiulowa sukienka i stanie w świetle reflektorów
10.  Czy często wybierasz książki na podstawie miejsca, w którym rozgrywa się ich akcja? Jeśli tak – jakie to miejsca?
Właściwie rzadko zwracam na to uwagę. (No chyba że akcja dzieje się w Paryżu)
11.  Zgubiłaś szklany pantofelek. Kto jest Twoim księciem? (musi być postacią z książki)
Augustus Waters ❤ (nie muszę chyba nic dodawać?)

 

Skomentuj

