Podsumowanie miesiąca i plany

Maj tak szybko minął.

Dopiero się zaczął, a już mamy czerwiec.

Ale, że jest to blog książkowy to nie obejdzie się bez podsumowania.

Sama jestem ciekawa co przeczytałam…;D

  1. Zostań, jeśli kochasz (248)
  2. Parabellum – Horyzont Ucieczki (409)

  3. Dziewczyna z pociągu (328)
  4. Nienawiść (392)
  5. Kłamca 1 (272)
  6. Zanim się pojawiłeś (384)
  7. Poradnik pozytywnego myślenia (376)
  8. Tu i teraz (239)
  9. Korona (304)

Nigdy specjalnie nie liczyłam ile książek miesięcznie czytam, ale 9 to chyba całkiem niezły wynik 😉

Razem przeczytane 2952 stron, co daje średnio 95 stron dziennie.

A co mam zamiar przeczytać w czerwcu? (Nie obiecuję, że przeczytam, ale muszę zmniejszyć trochę stosy na stoliku, więc mam nadzieję, że to mnie zmotywuje.)

  1. „Portret Doriana Graya” 302
  2. „Promyczek” 585
  3. „Parabellum : Horyzont Zdarzeń” 312
  4. „Parabellum: Głębia osobliwości” 583
  5. „Zielona mila” 413
  6. „Ogród letni” 815
  7. „Czas Stalina” 204
  8. „Afrykańskie i inne zmyślenia” 367
  9. „Wielki Gatsby” 189

3770 stron, czyli 125,5 stron dziennie.

Chociaż pewnie będzie tak, że pójdę wynajdę jeszcze milion innych książek, które będę musiała natychmiast przeczytać i większa część tej listy przejdzie na „do przeczytania w czasie wakacji” ;D

2 thoughts on “Podsumowanie miesiąca i plany

    1. Bardzo mi się podobało „Parabellum”. Owszem Horyzont ucieczki to pierwsza część, a już jestem po drugiej i od razu chcę zabrać się za trzecią!

      Lubię to

Skomentuj

