„Portret Doriana Graya” – Oscar Wilde

Właśnie skończyłam czytać i stwierdziłam, że muszę napisać jak bardzo pokochałam tę książkę. Więc przedstawiam wam bardzo pochlebną „recenzje” książki, po którą na pewno sięgnę jeszcze kilka razy.

Jest to wspaniała książka z genialną i zaskakującą fabułą.

Bohaterzy są naprawdę intrygujący. Szczególnie nasz główny bohater oraz jego przyjaciel Harry. Ale nie brakuje też ciekawych postaci drugo i trzecioplanowych.

Znalazłam w tej książce tyle pięknych słów. Cytatów, które zawieszę na ścianach, ale żeby były wszystkie to musiałabym przepisać całą książkę, bo co stronę znajdywałam jakieś piękne słowa.

Po za tym sądziłam też, że książkę będzie się dość ciężko czytać, bo autor napisał ją w 1890 r., ale zdecydowanie się myliłam. Jak już „wgryziemy się” w język to czyta się to niemal takim samym tempem jak wszystkie powieści młodzieżowe. (czyli bardzo szybko)

W sumie to nie mogę nic więcej dodać po za tym, że uważam iż wszyscy powinni przeczytać tą książkę. Jestem na 100 % pewna, że kupię własną książkę (bo wypożyczyłam z biblioteki) i nie raz jeszcze po nią sięgnę!

Czyli podsumowując: KOCHAM TĘ KSIĄŻKĘ!!! 10/10

Skomentuj

