„Promyczek” Kim Holden

Tyle się nasłuchałam i naczytałam na temat tej książki, że w końcu postanowiłam ją przeczytać.

Czy jest to książka jak piszą z tyłu „obowiązkowa dla fanów Johna Greena, Colleen Hoover i Rainbow Rowell” ? 

Tak, zdecydowanie jeżeli podoba wam się twórczość tej trójki autorów to nie zawiedziecie się na Kim Holden.

Czy w tej książce jest bezsprzecznie idealna bohaterka, która irytować może nas tylko tym, że nie ma samych wad? 

Zdecydowanie. Jest tak perfekcyjna, że tylko oczekujemy jakiegoś zwrotu akcji w jej zachowaniu.

Czy to książka na której faktycznie wylejemy morze łez? 

Ja nie płakałam. Ale nie płakałam też przy „Zanim się pojawiłeś”, więc może to ze mną jest coś nie tak, a nie z książką ;D. Ale nie zaprzeczę, że komedia to to nie jest..

Czy tą cegiełkę da się w ogóle czytać? 

Wiecie co? Nie będę obraniać tej książki, nie będzie moją ukochaną i nic takiego.

Ale trzeba przyznać autorce, że wiedziała co robi pisząc tę historię i czyta się ją naprawdę szybko.

Czy faktycznie dostaniemy mnóstwo stron, w czasie których bohaterka pije kawę?

Po zsumowaniu na pewno. Ale nie było to mocno denerwujące.

Komu polecam? Czy w ogóle mogę polecić?

Mogę. Nie każdemu, ale ludziom którzy nie czytają miliona książek rocznie na pewno by się spodobała.

Tym którzy czytają fabuła wyda się za bardzo powtarzalna, bo nic odkrywczego autorka tam nie zastosowała.

 

 

 

 

Skomentuj

