„Wstać znowu o ludzkiej porze”

Coś mnie przyciągnęło do tej książki.

Obejrzałam tylko jedną recenzję

w dodatku bardzo pozytywną.

Czy się zawiodłam?

Nie, ale oczekiwałam czegoś innego.

Wiecie, Dziewczyna z pociągu była by okej książką, gdyby nie główna bohaterka i akcja nudna jak flaki z olejem.

Ale ta książka nie jest nudna.

Jest po prostu mało ambitna.

Ma prostą fabułę.

Skomplikowanego, interesującego głównego bohatera.

I serio papierowych niewiele znaczących bohaterów drugoplanowych.

Szczerze gdyby nie przemyślenia głównego bohatera na różne tematy, jego zamiłowanie do pewnego sportu itd. Odłożyłabym tę książkę po dwóch minutach.

Nie wiem, czy warto polecać lub odradzać tę książkę.

Wciąż mam co do niej bardzo mieszane odczucia.

Uważam, że autor miał historię z potencjałem, ale została wykonana lekko na odwal.

Skomentuj

