Polska na Euro 2016 – TAG

Stworzyłam własny tag!

Pojawił się pomysł, więc trzeba było coś z nim zrobić.

I tak oto powstał: Polska na Euro 2016 TAG 

Euro trwa, a my radzimy sobie jak nigdy, więc myślę że można by jakoś to upamiętnić.

Nazwiska piłkarzy wzięłam z jedenastki na meczu z Niemcami, bo przygotowanie tego tagu troszkę mi zajęło.

 

  1. Łukasz Fabiański- książka która mocno trafiła cię w serce                                                         eleonoraDo tej książki po roku zdecydowanie muszę wrócić. Nawet wypożyczyłam już z biblioteki, więc mam nadzieję na przeczytanie po raz 2 w te wakacje.
  2. Łukasz Piszczek – książka, przy której płakałaś ze śmiechu                                                        duffTrochę się śmiałam… Ciężko było w niektórych momentach się nie śmiać, jednak nie wiem czy „płakałam ze śmiechu” to dobre określenie…
  3. Kamil Glik – książka, która wywołuje sprzeczne emocje                                                                   hopelessNie podobała mi się gdy ją przeczytałam pierwszy raz… Potem sięgnęłam po Losing Hope, które uważam za całkiem niezłe, a resztę książek tej autorki naprawdę uwielbiam…
  4. Michał Pazdan – książka, która obroniła cię przed światem                                                        wybaczWiecie jak to jest gdy nagle zatracacie się w problemach kogoś innego zamiast skupiać się na własnym życiu? To właśnie taka książka.
  5. Artur Jędrzejczyk – książka zapomniana od razu po przeczytaniu                                            swNa szczęście nie pamiętam o co tam konkretnie chodziło. Wiem tylko, że nigdy więcej.
  6.  Jakub Błaszczykowski – książka, która od lat jest tak samo świetna                                         aniaDo Ani zdecydowanie muszę wrócić, bo zostawiłam serię po jakiś 5 częściach!
  7. Krzysztof Mączyński – nienajlepsza książka dobrego autora                                                      szukajacA       Uwielbiam Green’a. Nie czytałam jeszcze wszystkich jego książek, bo na jego styl pisania muszę mieć ochotę ;D Ale z tych co przeczytałam „Szukając Alaski” jest jak na razie najsłabsza.
  8. Grzegorz Krychowiak – świetna książka z ładną okładką                                                                osobliweJak ja kocham ten magiczny, baśniowy klimat i zapach ciastek, który aż czujesz czytając tą książkę!
  9. Kamil Grosicki – książka z brzydką okładką                                                                                                zasiepojZazwyczaj wszyscy marudzą na filmowe okładki, jednak tym razem jest zupełnie inaczej… No, ale kto by się dziwił?
  10. Arkadiusz Milik – książka, która wydawała się dobra do pewnego momentu                       naznaczona  Tą książkę dosłownie pochłonęłam (chociaż chyba nie powinnam jej wtedy czytać…), ale że jest to seria to następną część przeczytałam dopiero niedawno, czyli jakieś 3-4 lata później…
  11. Robert Lewandowski – popularna książka, która cię nie zachwyciła                                       13         Wszyscy zachwycają się jak bardzo można ryczeć przy tej książce. Albo uważają, że ta książka jest dla bardzo tępych osób. Moje zdanie jest gdzieś po środku. Po prostu typowy średniak „do poczytania”.

Kogo nominuję:

  • Każdego, kto kocha piłkę nożną
  • Dziewczyny z grupy Mini Maratony Czytelnicze
  • Każdego komu podoba się ten tag
  • Każdego, kto ma ochotę zrobić jakiś tag, ale zupełnie nie wie jaki
  • Każdego, kto widział dzisiaj jakąś reklamę z Robertem Lewandowskim (no wiem, że widzieliście!)  ;D
Skomentuj

