TBR na wakacje + seriale do obejrzenia

Czerwiec się jeszcze nie skończył, ale już prawie, więc teraz okaże się jak wiele przeczytałam z tego co było w planach, a co przechodzi na listę wakacyjną… ;D

Ale najpierw plany na  BOOKATHON, który trwa od 4-10 lipca.

  1. Wakacje z duchami: Lśnienie- Stephen King (520)
  2. Dokończenie lub rozpoczęcie serii: Miasto kości – Casandra Clare (512)
  3. Autor o twoim imieniu lub inicjałach: Antologia polskiego rapu (505)
  4. Lato z kryminałem: Łowcy głów- Jo Nesbo (224)
  5. Książka z twoim zawodem (wymarzonym lub wykonywanym) – House of cards (416)
  6. Wakacyjna miłość: Pamiętnik – Nicholas Sparks (256)
  7. Przeczytaj 1500 stron w czasie bookathonu: Mi wyszło 2433 strony…

Czyli prostą matematyką, żeby to wszystko ogarnąć musiałabym przeczytać 348 stron dziennie. No cóż, zobaczymy co z tego wyjdzie…

No ale wakacje nie trwają tylko tydzień!

I chociaż możliwe, że będę musiała potem nadrobić zakończone w połowie książki z bookathonu to znajdzie się czas na inne pozycje.

To co jeszcze przeczytałabym w wakacje?

  1. „Dziennik Bridget Jones” (jestem w połowie, czyli zostało mi 69 stron)
  2. „Kawa z kardamonem” (60/246, czyli zostało mi 186)
  3. „Eleonora i Park” (żeby sobie odświeżyć) (356 str)
  4. „Krucze wrota”(podejście do fantastyki numer milion pięćset sto dziewięćset) (251 str)
  5. „Parabellum: Głębia osobliwości”(zaczęłam, ale strasznie nie chcę kończyć tej serii)(jeszcze 470 str)
  6. „Ogród letni” (kto robi taką cegłę z ostatniego tomu? Tej serii też nie chcę kończyć…) (815 str)
  7. „Zielona mila” (chcę wreszcie zabrać się za Kinga i za ekranizacje jego książek!)(413 str)
  8. „Wielki Gatsby” (po „Portrecie Doriana Graya” stwierdziłam, że muszę zagłębić się w klasykę) (189 str)
  9. „Chłopiec i pies” (zapowiada się ciekawie) (222 str)
  10. „Afrykańskie i inne zmyślenia” (to mnie tak interesuje, że natychmiast bym sięgnęła, ale mam 5 książek rozpoczętych) (367 str)
  11. „Czas Stalina” (wiem, że jak skończę serię, których nie chcę skończyć to będzie brakowało mi historii) (204 str)
  12. „Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety” (jak wyżej) (540 str)
  13. „Wszechświat kontra Alex Woods” (Oglądałam tyle recenzji tej książki, że zastanawiam się o co tyle szumu) (420 str)

I to były książki, które mam u siebie fizycznie. (Większość moja, 3 z biblioteki). Teraz czas na to, co chciałabym przeczytać w ebookach… Łącznie 4502 stron papierowych…

  1. Wilk z Wall Street (110/563) (czyli jeszcze 453 str)
  2. Hotel Bankrut (269 str)
  3. Lewy- chłopak, który zachwycił świat (225)
  4. Miłość kłamstwa (317)
  5. Sońka (125)
  6. Czarne skrzydła (443)
  7. Księgi Jakubowe (1005)
  8. Drach (348)
  9. Góra Tajget (155)
  10. Królowie Dary (777)
  11. Królowa Tearlingu (486)
  12. Obce dziecko (423)
  13. Samotna gwiazda (724)
  14. Światło, którego nie widać (573)
  15. Dygot (320)
  16. Historia pszczół (380)

Łącznie w planach mam przeczytanie 7023 e-stron.

Czyli moje ambitne plany to 4502 i 7023 = 11525 stron

Załóżmy, że będę codziennie czytać od 1 lipca do 1 września, czyli przez 62 dni…

Musiałabym czytać aż 186 stron dziennie.

(Tak, ja humanistka wzięłam się do liczenia… Nie zdziwiłabym się gdybym się gdzieś pomyliła, chociaż liczyłam z kalkulatorem… )

A teraz 2 część, czyli seriale i filmy do obejrzenia!

SERIALE :

  • Obejrzeć 6 sezon „Słodkich kłamstewek”
  • Obejrzeć nieobejrzane odcinki „Supergirl”
  • Dokończyć „The walking dead”
  • I być może zacząć „Grę o tron” albo „House of cards”

Filmów zrobię chyba osobną listę ;D

Bo chciałabym obejrzeć co najmniej jeden film z każdego gatunku!

Oczywiście nie mam zamiaru ściśle trzymać się tej listy i jak znajdę coś co koniecznie muszę przeczytać, albo jakąś interesującą nowość to po prostu przeczytam ;D

(I tak, w początkowych planach miałam jakieś 100 książek, które chciałabym przeczytać… Chyba już wiadomo jaki będzie następny post ;D

 

 

 

 

 

Skomentuj

