Ostatnio przeczytane…

Dziennik Bridget Jones – książka pomaga dostrzec że nawet jeśli  wszystko w życiu nam nie wychodzi i ciągle pakujemy się w kłopoty to i tak mamy szansę na szczęście. Jest to dość zabawna i bardzo wciągająca historia.

dziennikbj

Krucze Wrota – Moje milionowe podejście do fantastyki… I tym razem zakończone powodzeniem, już zabieram się za drugą część. Historia jest naprawdę wciągająca i trzyma w napięciu, ale jest też lekka i nadaje się do czytania opalając się na leżaku.

kruczewrota

Pamiętnik – nie rozumiem dlaczego dopiero teraz się zabrałam za tę książkę, chociaż miałam ją na półce od świąt. Historia jest bardzo piękna, wzruszająca i naprawdę mi się spodobała.

pamiętnik

Danke – jako że podczas bookathonu słabo szło mi z czytaniem prozy to postanowiłam zabrać się za poezję… I nie zawiodłam się! Poznałam mnóstwo pięknych wierszy, wiele z nich nawet pozapisywałam sobie i będę do nich wracać.

danke

Skomentuj

