Book haul #1 czyli biedronkowa promocja i nadmorski plener czytelniczy

Książki w biedronce po 8 złotych.

Czy dało się upolować coś ciekawego?

Oczywiście że tak!

Mam z tej promocji aż 7 książek!

4 częściową serię:seriabiedronka

Strasznie mnie kusi, żeby wszystko przeczytać od razu, ale postanowiłam, że najpierw skończę wszystkie rozpoczęte serie.

Następną książką, którą kupiłam jest „Amore 14”. Tę książkę wzięłam ze względu na film „Trzy metry nad niebem”, który powstał na podstawie książki tego autora.

amore14

Kolejną zdobyczą jest „Ostatni pasażer”. Nic nie wiem o tej książce po za tym, że będzie coś związanego ze statkiem, a po „Magoni” jestem jak najbardziej za! ;D

ostatni

I już ostatnią książką upolowaną na promocji w biedronce jest „Dziennik Mai”, którą wzięłam ze względu na opis z tyłu.

ddziennikmai

A teraz zdobycze z wczorajszego pleneru czytelniczego!

Mam stamtąd jedynie 2 książki.

„Wróć, jeśli pamiętasz” czyli kontynuację „Zostań, jeśli kochasz”, żeby ładnie razem się prezentowały na półce. ;D

wróćjeślipamiętasz

I książkę na temat, której prawie nic nie wiem, ale wołała do mnie, żebym ją wzięła, czyli

„Szczęście w poszukiwaniach”

szczesciewposzukiwaniach

 

2 thoughts on “Book haul #1 czyli biedronkowa promocja i nadmorski plener czytelniczy

Skomentuj

