Wróć, jeśli pamiętasz…

A może już zapomniałaś?

Może nie ma szans, abyś w ogóle wróciła?

Przecież zrobiłem dla ciebie wszystko…

Obiecałem, że odejdę jeśli będziesz tego chciała, ale zostawiłaś mnie bez słowa…

Zostałem sam.

I nie mogą pomóc żadne leki,

nie pomaga nawet muzyka.

Zostałem gwiazdą rocka.

Ale jakie to ma znaczenie bez ciebie?

I jeden wieczór…

Wieczór, w którym gwiazda rocka postanowiła pójść na koncert muzyki klasycznej…

Tylko posłuchać muzyki… Twojej muzyki….

I ?

Czy ta decyzja będzie dobra?

Czy może cokolwiek zmienić?

Może będzie najgorszą decyzją w moim życiu?

Dowiedzcie się tego czytając drugą część „Zostań, jeśli kochasz” czyli „Wróć, jeśli pamiętasz”.

Kolejną książkę Gayle Forman, przy której może polecieć łezka, przy której można się świetnie bawić i którą czyta się bardzo szybko.

One thought on “Wróć, jeśli pamiętasz…

Skomentuj

