I AM THE READER BOOK TAG

1. Wybierz jedno słowo, które opisuje bycie czytelnikiem.
Magia. Nawet w najbardziej realistycznych książkach jest pewna magia, której często brakuje naszej codzienności, dlatego czytanie jest niesamowite.
2. Jaka jest pierwsza książka, którą pokochałaś?
W pierwszej klasie podstawówki była jedna taka książka, która niesamowicie mnie wtedy poruszyła. Tytuł był chyba „Nie płacz, koziołku”.
3. Twarda oprawa czy miękka?
Twarda wygląda lepiej i nie gniecie się, ale często jest dwa razy droższa i większość książek jest tylko w miękkiej, a pomieszane mogły by gorzej wyglądać na półkach, więc miękka. ;D
4. Jak czytanie ukształtowało twoją osobowość?
Ciężkie pytanie… Na pewno sprawiło, że inaczej postrzegam ludzi i cały świat, ale w jakim stopniu nie jestem w stanie odpowiedzieć, bo musiałabym mieć jakieś porównanie jak bym to wszystko odbierała, jeślibym nie czytała.
5. Jaką książkę czytasz, gdy potrzebujesz pocieszenia?
„Gwiazd Naszych Wina” John Green – czytałam tę książkę już jakieś pięć razy, za każdym było to wspaniałe oderwanie od rzeczywistości i własnych  problemów.
6. Dzięki komu jesteś czytelnikiem?
Myślę, że dzięki mamie, chociaż specjalnie nikt mnie nie musiał zmuszać do czytania to jednak pamiętam jak mama mi i mojemu bratu czytała na głos jedną serię książek.
7. Opisz swoje wymarzone miejsce do czytania.
Hamak na plaży. Ciepło, słońce, cisza – słychać tylko szum morza.
8. Jaka książka zmieniła Twoje zachowanie lub Twoje spojrzenie na świat?
Każda książka w mniejszy lub większy sposób zmieniła moje spojrzenie na świat. Jeśli jednak muszę wybrać taką, która najbardziej na mnie wpłynęła z takich całkiem niedawno przeczytanych to chyba „Wybacz Mi, Leonardzie” Matthew Quicka.
2 thoughts on “I AM THE READER BOOK TAG

Skomentuj

